2017年5月19日 星期五

說說輝山

輝山乳業停牌差不多2個月, 從各新聞報導睇來, 復牌機會微乎其微。
今次出事, 據知有好多銀行同證券行都瀨左野, 輸幾千萬到過億比比皆是。當中聽講平安銀行借左超過20億俾輝山, 而抵押既股票聽聞係由興證代托管既。

從港交所中央結算系統持股中可見, 興證揸左輝山發行量46.24%股票:














有新聞話平安收左輝山34億股做抵押 (link), 而興證托管住62億股, 佢地自己有無借呢? 第時睇下佢地財報可能會略知一二。

其實係混水出沽空報告前, 業內做融資既都知道輝山四處問金融機構借錢, 2016年年中左右, 佢地想抵押股票借2-3億美元, 不過可能無乜人肯借咁大條數俾佢地。因為到左2017年初, 佢地更獅子開大口, 想押貨借40億港紙, 希望有行家可以組成銀團借錢俾佢地。果時已經知道混水出左沽空報告啦, 如果仲夠膽借, 間公司班友應該係傻仔! XD 

但係, 接到呢D借錢查詢既sales, 永遠都覺得: "哇~大生意呀, 做啦!"  而最終做唔做, 就睇間金融機構既風險管理文化同水平喇!

係佢地問人借錢無幾耐, 輝山就出事了。

其實從以上case, 我想帶出:
1) 行內借錢俾客主要有2種方法, i) 孖長, ii) 股權抵押
2) 我觀察所得既業內風氣(中資)
3) 大股東抵押借錢既情況同潛在影響

遲D有時間續樣講, 不過我文筆同思維都低水平, 未必會寫得好好。

2 則留言:

  1. 原來你對財技股/沽空機構咁多研究,讚👍

    我估偉哥的blog應很啱你睇(http://hkstockinvestment.blogspot.hk/?m=1),但他賺的確是辛苦錢。

    回覆刪除
  2. 多謝Cherry推薦!
    我寫既只係皮毛, 平時都會睇其他blogger博文學野 XD

    回覆刪除